2010. április 3., szombat

Montegrappa Open 1. Task

Eladtam a beülőmet, és nagyon hideg volt, és ez nem egy jó combo. Nem számítottam arra, hogy jó idő lesz, emiatt nem vittem elég vizet, a kölcsönbeülő elég kényelmetlen volt, nem láttam a variót se, vagy hogy épp mennnyivel siklom. Be voltunk öltözve, mint a Michelin babák, de én nem tudok úgy repülni, hogy a fejemen a maszk, bepárásodik a szemüvegem, fázom, nem látom a siklószámom, a kezemen meg durva kesztyű. Nagyon komoly tavaszi termikek voltak, néhol 8-10es húzásokkal. Nagyon zavaró volt, hogy mivel húsvéthétvége, egy csomóan itt vannak csak úgy repkedni, és ha a fő starthely mellett megy a kurzus, akkor nehéz átlátni, hogy épp hogy állsz. Toltam egy ideig az elejével, de aztán egy csomószor volt olyan, hogy a boly fele csak úgy örömrepült, és nem tudtuk, hogy ki kivel van. A közepe felé már úgy voltam, hogy akkor itt elúszott a verseny, elhúzott az élboly, és csak tekeregtem, és arra koncentráltam, hogy beérjek. Az a helyzet, hogy ha nincs egyben a cuccod, és nem vagy tökéletesen felkészülve a hideg időben versenyzésre, akkor nem fogod tudni úgy nyomni, ahogy kéne. A célban több emberhez odamentem, hogy ők mikor értek be, és mind 10-15re taksálták magukat, de közben mind utánam értek be. 34. lettem kb 20 perccel az élboly után, Dénes meg Gyuri fél órával utánam jöttek, Gyuri beért, Dénes majdnem.

XContest link, Eredmény link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése