2013. július 28., vasárnap

Slovenian - Croatian Open 1. task

Uj ev, uj verseny, uj ernyo.

Lijakra vittek ma minket, 40km, a szokasos oda-vissza ment a hegyen, neha ki kellett szurni egy-egy fordulopontra, de nem volt nagy okoskodas. Mivel nekem ez volt az elso napom az ernyommel (Axis Mercury Sport), kicsit ovatosabbra vettem a figurat. Raadasul az elso lepcso kinyomasakor mar koppant a ket csiga, csak masnap jottem ra, hogy nyugodtan lehet nyomni masodikat is, a felso csiga az also ala tud kerulni, de nagyjabol ott a vege. Kicsit csodalkoztam is, hogy mennyire elmennek mellettem meg a Deltak, es a Mentorok is. Tekerni egesz nap alig kellett, a hegy vegig tartott es visszaemelt mindig. Egy pont volt, ahol lehetett kicsit okoskodni: a cel elott elegge elmentunk DK-re, es az elboly vegigkonturozta a hegyet. Paran nagyon kint mentek a siksagon, de azt nem mertem bevallalni, inkabb nekivagtam egyenesen. Az elbolynak kellett kicsit kuzdenie a volgyszellel, ezert sikerult par embert utolernem. Racz 20., en fel perccel utana ertem be, Beci 43., Evi meg 24km-t repult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése