2013. július 30., kedd

Slovenian - Croatian Open 3. task

A masodik taskot eleg gyorsan toroltek Lijakon, allitolag az eros szel miatt, bar sokan repultek a lefujas utan.

Ma vegre a Kobalara vittek minket. 83km-t irtak ki, a szokasos volgyben oda-vissza, a trukkozes csak a Zabriskie Kuk es a Most na Socitol keletre eso fordulopont volt. Eleg sok eso esett tegnap, ezert nem volt olyan egyertelmu, ablaknyitaskor meg alig voltak kiteritve az emberek. Aztan csak elkezdtunk startolgatni. En eleg jol kaptam el a startot, mindenki felett kezdhettem meg a siklast. A startpylon utan Krn katlanon at Dreznica volt a pont, itt a jo huzas az volt, hogy nem mentem be a katlanba mint a tobbiek elottem, mert a ketpupun kitekerve ugy tunt, hogy adja majd. Adta. Dreznicat masodiknak csinaltam meg, irany Most na Soci. Megint utolertek egy csomoan (siklasban nagyon ott a cucc, kezessegben meg inkabb, de a vegsebessegen meg dolgozni kell), szokasos ketpupun kitekeres, Most na Soci odavissza, aztan Krn. Ekkor mar minden emelt, es ahelyett hogy az urbe tekertem volna a ketpupun, inkabb a Krn fele vettem az iranyt az elbolyt uldozve. A Krnnel megleptek negyen, hatra a Zabriskie Kuk fele. Nekik nem annyira adta, mi viszont Markoval (Hrgetic) talaltunk egy baratsagos 5 metert, es azzal katapultaltunk az egbe. Megvolt a Kuk, es innen lett erdekes kisse. Egy uj fp kovetkezett, messze bent egy volgyben Most na Socitol kb 6km-re keletre. Eleg jol valasztottam siklasi vonalat, es igy a pontot kb 10 perc elonnyel csinaltam meg elsokent. Itt kellett volna valami rendes emeles, es akkor lehetett volna osztogatni az eloregyartott tanitokartyakat a celban. De nem jott, ott benaztam, es szepen utolertek, besiklottak folem, es mire meglett koron, addigra ok alaprol indultak a cel fele. Innen mar csak egy biztonsagi pont volt, de meg elotte ra kellett siklani a ketpupura ismet, ami delutan eleg rendes lee-vel fogadott, -6m/s, amig a faleveleket nem suroltam, ott viszont a +6 fogadott. Tul is tekertem rendesen, de ekkor mar nem a masodpercek szamitottak, 12-nek ertem be. Racs 13 perccel utanam ert be 18-kent, allitolag elrontotta a startjat, es mindenki alol indult, onnan hozta vissza. Becinek se sikerult a start, viszont a feladatot becsulettel 40-kent teljesitette. Evi Dreznica es Most na Soci kozott szallt le, gyakorlatilag a celban.

Napi eredmenyek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése