2013. augusztus 1., csütörtök

Slovenian - Croatian Open 5. task

Szoval 93km, eleje a szokasos, el Podbelahoz, aztan vissza kemping, nekem odafele sikerult majdnem leszallni a Krn katlanban, ekkor megfogadtam h innen semmi okoskodas, megyek szepen a tobbiekkel. Ugyanis a ketpupun kitekerve lattam, hogy sokan a katlanban indulnak el, de nekem adta szepen kintebb is. Aztan ugy gondoltam, hogy legyen megis a katlan, de ahelyett, hogy egyenesen odaindultam volna, inkabb kicsit srehen menetiranynak megfeleloen probaltam egyre kozelebb kerulni a Krn gerinchez. Na, ennek a csodalatos otletnek koszonheto, hogy majdnem talajt ert a labam. Mivel eleg lankas a katlan kozepe, probaltam egyre kijebb jutni, mig vegul a sisanc kornyeken sikerult ismet kitekerni. Becivel egyutt siklottunk at a Stohlra, nekem sikerult utolerni az elbolyt, benne Raccsal. Visszafele nem annyira adta a Krn lefuto, de csak eljutottunk a kemping fole, aztan vissza Dreznica. Megint Krn ala, szarnyveggel suroltuk a Krn oldalat es ugy mentunk a vegeig Raccsal. Ott az elbollyal egyutt kitekertunk es mentunk hatra a Tolminski Kuk fele. Itt megleptek egy paran, nekem meg fogalmam se volt h mi a film, hogyan tovabb. Urbeli taj felett repultunk, kozelitettunk a Triglav fele, amit kb 15 eve masztam meg. Erdekes volt, hogy mivel a keleti oldalon repultunk, ezert kellett olyan kis kituremkedeseket, dombokat talalni, amelyeknek volt nyugati oldala, mert a napsutotte oldalakon tudtunk folyton kiemelkedni, es vegul 2800rol kezdtunk siklani Ratitovec fele. Gyonyoru volt a bohinji tavat korberepulni, de nem volt sok idonk nezelodni sajnos. A pont elott inkabb tekertem meg 300 metert, hogy biztos meglegyen a cel. Vegulis nem ezen mulott a helyezes. 9-nek ertem be, Racs 14, Beci 29, Evi Kobaridnal szallt le. Beeres utan furodtunk egyet a toban, aztan vonattal jottunk vissza, nagyon bika volt, de sajnos a futas igy mar nem fert bele. Egyik legszebb repulesem volt itt a kornyeken!

Napi eredmenyek
Repules az XContesten

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése