2013. augusztus 2., péntek

Slovenian - Croatian Open 6. task

Ma 73,6km-t irtak ki, el a Pollovnik elejere, aztan vissza Zabiski kuk (Kobala mogotti hegy), Kozlov Rob, Idrsko (Kobarid elotti falu), majd kis templom Tolminnal, Livek (sisanc alatti falu), vegul Kobala folott egy masik hegy es vissza kemping. Nem volt nagy okoskodas, nagyjabol egyutt ment az eleje, csak 2-3 ernyonek sikerult meglepnie a Zabiski kuknal azzal, hogy elegge alacsonyan vallaltak be az atsiklast, es mikor odaertek eleg jo emelest talaltak, nekunk viszont semmi nem volt. Toltuk a parkettat a volgyszelben, probaltunk kijonni minel hamarabb. Itt volt egy olyan erzesem, hogy a Kozlov Rob elott ra kellett volna mennem a ketpupura, ott kitekerni, es ugy megcsinalni, de vegul a versenylaz erosebb volt. Kicsit rahuzodtam a ketpupura, de azert mentem tovabb. Persze a Kozlov Rob utan jo alacsonyan ertunk vissza, be kellett allni lejtozni a hegyen. Innentol gyakorlatilag mindig a ketpupun tekertunk ki, es onnan mentunk a kovetkezo pontokra. 13-nak ertem be, Racz 19., Beci es Evi sajnos nem ertek be.

Napi eredmenyek

Vegeredmenyben 14. lettem, amivel teljesen elegedett vagyok. Hosszas kihagyas utan, uj ernyovel kb 25-ben vartam magam. A cel igazabol a magyar nemzetire valo felkeszules volt, ujra mar sokadszor megismerni a terepet, es hozzaszokni az ernyohoz. Racz 19., Beci 45., Dihen Evi 89. lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése