2013. szeptember 2., hétfő

Serial Cup - Magyar nemzeti bajnoksag

Bar utolag irom, a gondolatok megegyeznek azzal, ahogy a versenyrol elozetesen agyaltam.

Reg volt mar magyar nemzeti, vartam mar elegge. Az eselylatolgatasnal mindenkeppen figyelembe kellett venni, hogy a legutobbi ota jott egy ujabb generacio akik egy kicsit komolyabban gondoljak a versenyzest, evente tobb versenyre elmennek, figyelemmel kovetik az esemenyeket. Serulese ota visszatert Racz Balazs, aki igyekezett sok versenyre elmenni az ev soran, es lathatoan sikerult egyre jobb eredmenyeket elernie. Nagy Matet is eleg komoly eselyesnek tartottam, bar tudtam, hogy az ernyojevel gondjai vannak. Forgo Szitto es Simonics Peti is komoly versenyzoi multtal a hatuk mogott barmikor eselyesek egy ilyen versenyen. Az ernyok miatt (Peti es Szitto nem ketzsinorossal repult) azt gondoltam, hogy az elso harom hely Racs, Mate es koztem fog eldolni. Kicsit megnyugtatott az, hogy az elozo szloven versenyen majdnem minden nap Racs elott ertem be, es az azt koveto versenyeken o altalaban Mate elott vegzett. Mivel sok napra lehetett keszulni a meteo alapjan, tudtam, hogy nem az elso nap fog donteni, ezert elhataroztam, hogy kicsit ovatosabban kezdek. A nemzetkozi verseny eleinte nem is erdekelt, a magyar nemzetit akartam megnyerni. Azt gondoltam, hogy egy tobb napos versenyen mindenki hibazik, probaltam felkeszulni arra, hogy masoket a leheto legjobban kiaknazzam, es a magamen pedig ne huzzam fel magam annyira, es probaljam minimalizalni a kart.

Tobb mint 50 magyar indulo volt, az indulok felet mi tettuk ki. Nagyon jo erzes volt, hogy minden tudasszint kepviselte magat a versenyen. Lehetett egyutt orulni elso celbaeresnek, sok pont megcsinalasanak, hosszu repuleseknek. Az esti eloadasok egy resze is erdekes volt, es jo erzes volt, hogy tobben jottek oda a trackjuket mutatva, hogy mutassam mar meg, hogyan lehetett volna gyorsabban. Persze lehetett volna meg tobbet szakerteni (pl kivetiton elemezni kulon a magyarok repuleseit), de majd legkozelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése