2013. szeptember 4., szerda

Magyar Nemzeti Bajnoksag - Serial Cup - Masodik nap

Kicsit finomkodtak a kiirasnal, mert az elozo nap sokan lerohadtak a Stolnal, 54km lett a vege. Stol gerinc eleje, vissza a starthely alatti antennahoz, Dreznica es cel.

A taktika annyit valtozott az elso naphoz kepest, hogy ugy dontottem nem finomkodom tovabb, nyomom neki en is, megyek a Raccsal, megprobalok vele egyutt beerni (ilyenkor keves a pontkulonbseg), de ha hibazik, akkor azt megprobalom kihasznalni. Racs nagyon jol haladt az elejevel, mi Mateval lihegtunk a nyakukban. Sajnos ez azt is jelenti, hogy be kell neha vallalni alacsonyabbrol elindulasokat (ugyanis az a taktika, hogy maradok meg par percet a liftben, es magasabbrol majd folejuk siklom az esetek nagyon keves szazalekaban jon be). Ha elindulsz a tobbiek utan picivel, kicsit alacsonyabban, akkor egyreszt latod, hogy melyik siklasi vonal a jobb, es aki nagyon megsullyed, annal maris jobb helyzetben vagy, masreszt jo esely van arra, hogy pont addigra talaljak meg a magot (kicsit sullyednek is kozben), mire te odaersz, es jo tekeressel fel tudsz zarkozni hozzajuk. Na, most pont ez a taktika nem jott be nekunk, ugyanis az Ugratohegyen elpattant egy buborek, amivel az eleje meg tudott lepni, de alatta minket a nagy semmi vart. Kicsit emelkedtunk vmi gyengeben, aztan az egyik Valic elindult, mi meg Mateval utana. Nagyon alacsonyan konturoztuk a hegyet, Mate egy ido utan be is szolt radion, hogy szerintem tudja-e a Valic, hogy mit csinal. Visszaradioztam, hogy szerintem igen, nyilvan tudja. Aztan mikor raertunk a Ketpupu elere, akkor lattuk, hogy tenyleg. Siman huzott fekkel vegigmentunk, es csak a nagyon erosben alltunk meg tekerni, hogy az antennara at tudjunk siklani. Itt jo huzas volt, hogy en nem mentem egybol ra a pontra, hanem inkabb kicsit a kurzustol elterve a felho alatt utaztam meg, es csak mikor elkezdett nem annyira tartani, akkor alltam ra a kurzusra. Nyilvan esete valogatja, de ha kb 25-30 foknal nem nagyobb a kurzustol valo elteres, akkor szerintem megeri kicsit "lopni a tavolsagot". Az a durva, hogy az antennanal meg a ket Valiccal egyutt voltunk, es mikor visszaertunk a Ketpupura, es kitekertunk, akkor leptek oda neki, es eloztek meg gyakorlatilag mindenkit. Innentol mar csak siklani kellett, es persze mi a ketzsinorosokkal nem tudtuk annyira nyomni neki. Racz 9 masodperccel elottem, Mate 1 perccel utanam ert be. Jo kis nap volt, nagyon sok magyar beert meg utanunk.

Napi eredmenyek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése