2013. szeptember 8., vasárnap

Magyar Nemzeti Bajnoksag - Serial Cup - Otodik nap

Kitettek az osszetett eredmenyeket 4 nap utan, es mar vertem is a fejem a falba, mert lattam, hogy a harmadik helyen allok, es az elso hely sincs annyira tavol. Persze tovabbra is fontos volt, hogy nem szabad lerohadnom. Mate volt a legkozelebbi magyar 300 ponttal mogottem, ami eleg ahhoz is, hogy ha sokkal utana beerek, de ahhoz nem, hogy ha lerohadok es o beer. Persze tudtam, hogy a szemem sarkabol Peter Vyparinat kell figyelnem, es ha lehet, akkor elotte beerni (17 ponttal volt elottem masodik). Teljes zart felhozet fogadott minket a starthelyen, hosszas varakozas utan lett feladat: Kozlov Rob, Volarje hid, starthely alatti antenna, Pollovnik es kemping; es kicsit kezdett kinyilni a felhozet is. A startra varakozas a felhobe be, felhobol ki jegyeben telt, mindenki kicsit nyaldosta a felhok szelet, es probaltunk nem osszeutkozni. Sikerult a pylont jol elkapni, es a Kozlov Rob utan elsonek ertem vissza a Ketpupura. Azonban a teljes arnyek miatt a hegy alig tartott, inkabb sullyedtunk. Elmentunk a vegeig, paran kozben kisiklottak a hidra. En nagyjabol derekszogben indultam el, minimalizalva azt az idot, amit nem a hegy mellett toltok. Ez persze tovabb tart, de azt gondoltam, hogy ma a magassag nagyon fog szamitani. Kozben szemem sarkabol azt figyeltem, hogy hogyan alakul az ido a Pollovnik fele. Latszodott, hogy ott szepen szakadozik fel a felhozet, es a gerincet elkezdte sutni a Nap. Tudtam, hogy aki a Pollovnikot elsonek eleri, az nyeri a napot. Az antenna elott megalltunk tekerni a Kobala elotti gerincen, es csak mikor az elgyengult, siklottam ra az antennara, majd vissza a liftbe. Vegig ovatosan kellett menni, folyamatosan figyelni, hogy hol emel csak picit is jobban, es azonnal valtani. A Ketpupun ugyanez, es onnan elindulva a szokasos dilemma merult fel. Kint menni, hogy biztosan meglegyen a sisanc masik oldala, viszont eleg alacsonyan, es nyilvan a hosszabb uton, vagy beljebb menni, kicsit ravallalosabban, de gyorsabban. Kb 10-en 10 kulonbozo siklasi palyat valasztottunk, es mikor a sisancra/Krn lefutora ertunk akkor mindenki probalta megtalalni a legjobb liftet. Kicsit sikerult magassagot nyerni, es en ekkor lattam meg a lehetoseget, hogy itt akar napot is lehet nyerni. Probaltam a szokasos strategiat, es kicsit jobban rahuzodtam a sisancra, madarak is tekertek arra, es a felhoalap is lathatoan emelkedett. Amikor a vario szepen kitartoan visitani kezdett, akkor terult el a fultol-fulig vigyor az arcomon. Lattam, hogy alattam nem annyira emelkednek, igy nyugodtan tekertem alapig, es onnan siman atertem a Pollovnikra, ahol - az osszes letezo szabaly ellenere - tekertem kb 5 kort egy 6 meterben, de csak azert mert az uldozok jo messze voltak. A pont utan vissza a kempingig mar csak siklani kellett, a magassag siman eleg volt. Nyertem a napot es ezzel masodik lettem a versenyen is, es a magyar nemzetin elso. Koztem es az osszetett elso kozott 39 pont, persze hogy hianyzott a 4. napi 70 pont. A nehez ido ellenere megint sok magyar beert, ugy tunik aki kicsit turelmes volt ma, az atveszelte az arnyekos idoszakot, es mikor mar ujra sutott a Nap, lehetett ismet tolni neki.

Napi eredmenyek

Osszessegeben egy nagyon jo verseny volt, sok magyar resztvevovel, sokaknak elso versenye, elso celbaerese volt itt. Remelem lesz meg ilyen, a visszajelzesek alapjan nagyon hasznos volt mindenkinek, szerintem talan csak azon lehetne csiszolni kicsit, hogy reszletesebb feedbacket adni az adott napi repulesrol, ki mit miert csinalt, hol rontotta el. Hozzam odajottek idonkent paran, gyertek maskor is, szivesen segitek, ha tudok. Nok kozott komoly csata utan Emo, Icukat es Akos Zsuzsi lett a sorrend, nalunk fiuknal Mate lett a masodik, Racz pedig a harmadik. Sok emberen latni a fejlodest, mar nem csak arrol szol egy verseny sokak szamara, hogy na csak erjunk be, hanem egyre stabilabban beernek, komolyan fel kell kotni a gatyat jovore. ;)

Osszetett eredmenyek


Mate irasa a versenyrol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése