2013. szeptember 6., péntek

Magyar Nemzeti Bajnoksag - Serial Cup - Negyedik nap

Kicsit orultem is, hogy ma Lijak jon, nyilvan a magyar elso hely megtartasa volt a cel, es azt itt kicsit konzervativabb repulessel meg lehet oldani - persze azert tolni kell. :) Ha Lijakot suti a Nap, akkor gond nelkul lehet a gerincen menni, csak fordulopontra kisiklasok elott kell tekerni. A feladat viszonylag egyszeru volt, az eleje nagyjabol a starthely elott oda vissza, kiszurasokkal, aztan el Dk-i iranyba, majd kicsit vissza. Ket boly alakult ki a startpylon nyitasa elott, en kicsit kozelebb voltam a ponthoz, de alacsonyabban. Eleg jol sikerult viszont a siklas, mert amikor visszaertem a gerincre, akkor az elso helyen talaltam magam. Racz es egy masik ernyo jott kozvetlenul mogottem, toltuk neki nagyon. Az oda-visszak kozben kicsit kevesbe voltam bevallalos, ezert a hosszu DK-i siklasnal Tilen Ceglar es Racs kicsit elorebb voltak, es mivel a hegyek kezdtek bearnyekolodni, kimentek a siksag fole, ahol novogettek a kumok. Valicek bementek a hegyek fole, en meg az arany kozeputat valasztva eleg jol kitekertem, es elidultam toronyirant a pont fele. Elegge megsullyedtem, de szerencsere kiszurtam egy napos foltot a gerincen, amelyiken a pont volt. Tudtam, hogy ha azt elerem, akkor onnan mar jo vagyok. Elsonek ertem el a gerincet, es onnantol vegig emelt. Racsek kicsivel utanam jottek. A cel elotti pontot meg elsokent csinaltam meg, es ekkor kicsit elszamoltam magam. Egyreszt a muszer eleg eros szembeszelet jelzett a cel fele, es azt hittem, hogy sima siklasbol nem lesz meg a cel, masreszt azt gondoltam, hogy nekem a magyar verseny a fontos, a tobbi nem erdekel, es biztosra akartam menni, hogy beerek. Ezert kb 5 percet a hegyen maradtam tekerni, mikor Racsek mar reg siklottak a cel fele. Azt gondoltam az a 70-80 pont nem fog hianyozni. Racs 2. lett, en 3., Mate kb 10 perccel utanunk 15. Ezt nem tudom mikor fogom vegre megtanulni, hogy mindig minden versenyen van ilyen, es a vegen mindig hianyzik, es mindig pont annyi. Legkozelebb...

Szerencsere a magyarok kozul sokan rajottek, hogy a hegyvideki repules a korulmenyek miatt atvaltott sikvidekibe (be is radioztunk egy paran), es abban meg ugyebar vilagverok vagyunk :)

Napi eredmenyek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése