2013. szeptember 3., kedd

Magyar Nemzeti Bajnoksag - Serial Cup - Elso nap

A Serial Cup oktato jellege miatt, meg mert sok magyar ott volt, es kepben van, hogy mi hogyan alakult, kicsit oktatosabbra vettem az irasok jelleget, elore is elnezest azoktol, akiknek mindezen leirtak mar termeszetesek. Akinek valami nem vilagos, az irjon nyugodtan, szivesen valaszolok.

Az ernyo viszonylag uj volt nekem, mert osszesen a korabbi szloven openen repultem vele 5 napot. Jobb lett volna par hetet repulni a cuccal, kicsit jobban osszeszokni. Egy uj ernyovel mindig minden mas, meg akkor is, ha ugyanannak a gyarnak a kovetkezo tipusarol van szo. Nem pont ugyanolyanok a fekerok, mashogy fordul az ernyo, a gyorsitot is meg kell szokni, ahogy azt is, hogy mennyit kell huzni, hogy csucskosen forduljon, es mennyit, hogy szep laposan. Az is mindig mas es mas, hogy a fordulo kulso oldali fekjet (tehat bal fordulonal a jobbat) mennyire kell es lehet huzni. Nem is repultem igazan sokat az evben, ugyhogy ezek miatt ugy dontottem, hogy szepen lassan, nyugisan kezdem az elso napot. A magyar nemzeti megnyerese volt a cel, tudtam kikre kell figyelni, ugyhogy amikor kiirtak a feladatot viszonylag koran elstartoltam, hogy a levegoben kicsit megnyugodjak.

66km-t irtak ki, a szokasos tolmini volgy volt oda-vissza, kis Dreznica nehezitessel, utana Most na Soci, Stol es a kemping volt a cel. Sikerult Petit benyomnunk a feladatkiirok koze, ugyhogy termeszetesen mindig olyan feladat volt, ahol a magyaroknak lejtett a palya ;)

Sokkal alacsonyabb volt az alap mint egy honapja, szo sem volt a korabbi Tolminnal kitekerek es siklok a Stolig repulesrol. Persze voltak jo eros liftek, de joval tobbszor kellett megallni. A Most na Soci volt kicsit erdekes, de a Ketpupun (Muzli hegy, Mrzli vrh) sikerult egy jo eros liftet fogni, amivel siman adta. A Stol gerinc kicsit trukkosebb volt a szokasos "nem er tekerni"-nel, mert mar elegge delutan volt, mire odaertunk. Ilyenkor mar elegge eros a gerinccel parhuzamos iranyu szembeszel/volgyszel, es ha nem ersz eleg magasan oda, akkor siman lemos. Van a gerincnek az elejen egy kicsi kikanyarodo resze, amire jobban rafuj a szel, en itt toltottem egy jo 10 percet, mire sikerult annyi magassagot nyerni, hogy elmerjek indulni a gerincen. Visszafele mar nem volt nagy tortenet, kis emelkedes ugyanott, es a celban mar Racs vart, aki kb 4 percet vert ram, Mate utanam jott 12 perccel. Utana Percze Ati, Beci, Peti, Emo, Babik Szilard es Lori volt a magyar sorrend. Racz 4. helyen, en 10., Mate 19.-kent varta a folytatast.

Napi eredmenyek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése