2013. szeptember 5., csütörtök

Magyar Nemzeti Bajnoksag - Serial Cup - Harmadik nap

A mai feladat: Kozlov Rob, Pollovnik, Stol, Kvk (a Krn lefuto/sisanccal szemkozti hegy, nagyobb cilinderrel), Most na Soci, sisanc, kemping

Ugy tunt, hogy ma Racs kenyertoresre viszi a dolgot, nagyon elhuzott az elejen, a Ketpupun es a Krn lefuton/sisancon is nagyon jol kaptak el egy liftet kb 3 masik ernyovel. Mi persze ahogy tudtunk loholtunk utanuk, de gyakorlatilag a Pollovnikra siklaskor latszodott, hogy van koztunk kb 10 perc; ok ekkor mar a Stolra siklottak at. Ez volt az elso trukkos szakasz, jo magasra kellett kitekerni a Pollovnikon, hogy a Stol lee-je ne zavarjon be. Szerencsere mikor mi odaertunk, alig birtunk a felho alol kimenekulni. Itt el is vesztettem az elbolyt szem elol, kesobb derult ki, hogy a Stol vegerol egy siklasbol probaltak a Kvkot megcsinalni, es nagyon alacsonyan ertek a sisanc ala. Racs komoly sportszerusegrol tett tanubizonysagot, amikor beradiozott, hogy tekerjunk ki magasra a sisancon, mert ok lerohadtak. Tudtam, hogy ez itt a lehetoseg, hogy atvegyem a magyar elso helyet, ugyhogy miutan a pulzusom helyreallt, probaltam minel magasabbra tekerni a sisancon. Ekkor hallottuk Becit radiozni, aki epp ugy dontott, hogy mentoernyovel folytatja a repulest. Szerencsere par karcolassal meguszta. Kicsit feljebb is mentem a sisancon (itt sokszor ugy adja a legjobban, hogy tekersz egy picit, aztan feljebb/beljebb mesz a Krn fele, es talalsz egy erosebb magot), es egy darabig nem lattam Matet, azt hittem, hogy elindult a Kvkra. Mikor meglattam, akkor eloszor azt hittem, hogy en emlekszem rosszul a feladatra, mert Mate stabilan siklott a Ketpupu fele. Aztan lattam velem egyutt repulo ernyoket a Kvk fele megindulni, es mikozben en is elkezdtem siklani, megkerdeztem Matet radion, hogy melyik filmet nezi. Kb ekkor jott o is ra, hogy elrontotta, gondolom ugyanaz a pulzusmegugras, mint nalam...

Most na Soci megint nagy cilinderrel volt, es mivel a Ketpupu szepen adta, nem volt nagy tortenet, a szokasos elotte-utana kitekeressel. Utana nem is kellett olyan nagyon tekerni, mert innen mar siklasbol kiadta. Beereskor csodalkoztam is, hogy jon a stab, es interju lesz, kb olyan 7-8 korulre saccoltam magam, de kiderult, hogy 3-ik lettem, paran lerohadtak a cel elott. Mate a benezese miatt kapott 15 percet, 17-kent ert be, rogton utana Peti es Percze Ati jott. Azert ert be viszonylag keves magyar, mert nagyon hektikus volt az arnyek-nap periodus es ha rosszkor ertel a hegyre vissza alacsonyan, akkor nehez volt ujra kiemelkedni.

Napi eredmenyek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése