2010. május 26., szerda

EB - Task 1

Mivel a tegnapi napot törölték, ezért már mindenki nagyon várta, hogy mi is lesz ma. Amikor megérkeztünk a felvonóhoz, és teljesen felhős volt az ég, azt hittük, hogy jól van, ennyi. Azért felmentünk, bízva a javulásban. Ez nem jött, bár kiírtak egy taskot, de mikor eleredt az eső, beültünk a felvonóba és lejöttünk. Kiderült, hogy korai volt a döntés, nem fújták le a napot, ezért visszamentünk. Új taskot írtak ki, ráadásul speedrunt, szedelőzködtünk. Nekem sikerült elcseszni a startot, összetekeredtek a zsinórjaim, ráadásul annyira, hogy le kellett csatolnom a hevedert, és kb félórás kirendezés következett, miközben mindenki már a levegőben volt. Mikor sikerült elstartolnom, a többiek után eredtem, de nem volt akkora para, mivel egyéni időmérés volt, még akár jól is teljesíthettem. Elég rázós idő volt, fújt a szél, meg a völgyszelek, és a Nap csak foltokban sütötte meg a talajt, úgyhogy minden együtt volt egy jó kis rockandrollhoz. Ugye ilyenkor már csak az a taktika, hogy az előtted lévő bolyokat utolérni, nem lerohadni, és minél gyorsabban csatlakozni az előző bolyhoz. Én ezt is tettem, szépen haladtam fokról-fokra előre, de közben a kurzuson jött be jobbról egy kis eső, kifutószéllel, és gyanús volt, hogy hamarosan megállítják a taskot. Speedrunban, az ilyen érvénytelen taskot eredményez, úgyhogy nagyon nem izgultam, amikor beszóltak a rádión, inkább biztonságos leszállót kerestem, és leszálltam.

Utána kb 3 órát vártunk a visszaszállításra, de erről inkább nem írok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése