2012. július 29., vasárnap

Krushevo Open 2. task

Ma a tegnapihoz nagyon hasonlo feladatot irtak ki, kicsit mashol voltak a fordulopontok, de a fo irany es a cikk-cakk ugyanaz volt. Paran kimentunk a siksag fole, es bar alig adta, a hegy se volt jobb otlet. A pylont egesz jol kaptam el, nagyjabol az elejevel, de kozben nagyon alacsonyan voltunk. Aztan szerencsere jott egy egesz jo lift, amivel felestunk 2 rugo fole, mar majdnem fazni kezdtem. :)
Innentol kezdve ment a nagy ovatoskodas, amit tovabb erositett, hogy barki aki elore ment, lerohadt. Osszeverodtuk kb 10-15en, es probaltunk festeni egymasnak, de mivel egy db felho se volt, es elegge alacsonyan voltunk, nagyjabol mindent tekertunk. Egy otfos bolynak sikerult meglepnie, mi pedig kb szinten oten az utolso fp kornyeken tekeresztunk. Kicsit sodort a szel is, ennyivel is javult a sikloszam a celig, meg persze emelkedtunk is vadul 0.2-vel. Aztan elgyengult, es bar meg kellett volna 12.5 muszaj volt elindulni. Engem kicsit a barna talaj jobban tartott, idonkent be is csippant, es a 12.5-es ertek egyre javult. Mikor mar 9 ala csokkent, akkor a gyorsitora is ramertem lepni, vegul 5iknek ertem be. Mivel eleg nehez volt az ido, kb 10-en ertunk celba, Mate az utolso fpnal, Peti es Milan egy kicsit visszabb, a tobbiek az elejen szalltak le.


Masodik nap eredmenyei

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése