2012. július 30., hétfő

Krushevo Open 3. task

Mivel meg mindig eros eszaki szelet mondott a meteo, ezert ismet hasonlo lett a feladat, cel a gorog hatarnal. Eleg komoly befujasok voltak a startnal, idonkent be is zart az ablak, de vegul el tudtunk startolni. Az elso pillanatban erzodott, hogy ma sokkal erosebb nap var rank, razott kemenyen es 4-5okkel estunk felfele 3000ig. A pylont az elejevel kaptam el, kb 10en indultunk el az elso fp fele. Idonkent ha jott eros tekertunk, de alapvetoen toltuk neki kemenyen. Aztan megalltak vmi gyengeben, en meg ugy gondoltam, hogy inkabb menni kene, es igy a masodik es a harmadik fp-t is elsonek csinaltam meg. Kozben Mate nagyon kemenyen utolert bennunket, tolta neki es csak erosben allt meg, es ott termett koztunk. Nekem a volgy egy kicsit alacsonyabban nem adta annyira, meg kellett alnom tekerni, igy be tudott elozni 4 ernyo, koztuk Mate is. Ok szepen kitekertek, es elindultak a cel fele. En masik 4 ernyovel haladtam, de olyan learamlasok voltak a kurzuson, hogy le kellett lepnem a gazrol, igy (mivel magasabban voltak) le tudtak elozni. 8iknak ertem be, sajnos Mate 3.5kmre szallt le a celtol, pedig eleg jo helyen allt, es a bolyabol mindenki beert. Utanam kb 5 perccel jott Racs is, majd Milan, kesobb Toni es Budai Peti is.

5 megjegyzés: