2012. július 31., kedd

Krushevo Open 4. task

A mai nap volt az a tipikus peches nap sajnos. Igazabol tenyleg megerdemeltem volna 2 ora kuzdes utan, hogy ki tudjak tekerni, de sajna nem adta...


Overallban elso helyen allva kezdtem a mai napot, probaltam figyelni az elso par emberre, de a sok Enzo kozt ez nem volt egyszeru. Ugy dontottek, kicsit trukkoznek a feladattal, es raktak bele szembeszeles reszt meg hegyek kozt repulest is. A pylonnal most nem alltam olyan jol, elhuztak paran, de az elso fpnal sikerult beerni oket. Eleg razos ido volt, nagyon kellett kapaszkodni. Mateval nyomtuk egyutt az elbollyal, kicsit elmentunk a kurzustol eszakra, mert ott voltak felhok. Az elso ketto nagyon adta, aztan elegge lelassultunk, mert a felhok kezdtek szetesni. Itt ert utol minket Racz is, es nem volt mit tennunk mentunk a kovetkezo pont iranyaba. Elegge beeresodott a szel is, es egy kis dombon talaltuk magunkat, amit lejtoztunk. Mikor jott egy erosebb lift, abba beletekertunk, de tulontul sodrodtunk hatra. Kimentunk elore, ott keresgeltunk, es mikor mar ugy tunt, hogy eleg a magassagunk, akkor probaltunk ramenni a pontra. De a szel ekkor mar 30km/h korul eleg komoly turbot csinalt, es nem adta a pont. Kb 1 ora lejtozes utan Matenak a fakat surolva beadta, kicsit kesobb Racsnak is. Nekem a merlegem kb ket ora lejtozes, kb 5 kiserlet, a legjobbnal 160 meter hianyzott. Mikor a hegy bearnyekolodott, leszalltam. Mate bikan beert, Racz azt hiszem par km-el a cel elott szallt le. Visszaestem az 5ik helyre, de az elso 5 200 ponton belul van. Overallban megoriztuk a masodik helyet.


Napi eredmenyek

1 megjegyzés:

  1. Én néztem a livetrack-et, és borzasztóan szurkoltam minden próbálkozásodnál. Több szerencsét a mai napra. Máténak miért nincs pontja a 3. task-ra? Hajrá mindenki!

    Iváncsó Sándor

    VálaszTörlés