2011. július 5., kedd

Piedrahita World Championship 1. task

A jo idore es a nyugati szelre valo tekintettel kiirtak Arconest race to goalnak, ami kb 154km. Jo koran nyitottak ablakot ezert az elejen mindent meg kellett becsulni, mar az elejen lerohadtak paran es a szokasos hago se volt egyszeru, sajnos ott Szittonak nem adta tovabb. A pylon szele egy picivel volt tul a hagon, persze mindenki tulsodrodott, aztan mentunk vissza. A nagyja nem is az avilai volgyben, hanem attol eszakra repult, szerencsere mi egy paran a volgyet valasztottuk, ami aztan Avila kornyeken durvan megemelt mindent es emiatt a to kornyeketol kezdve az elbolyban, de leginkabb annak tetejen toltam. Innentol kezdve mar legter volt, azaz 3048 meter fole nem mehettunk, ugyhogy nem volt sok dontesi helyzet, addig tekertuk, amig el nem gyengult vagy ha mar veszesen kozeledett a legterhatar. A kurzuson volt egy negyszog alaku masik legter, amibe tilos volt berepulni, az elso ket ernyo elindult a hegyek es a felhok fele, jobbra, hogy majd onnan kerulik. Ekkor en voltam a harmadik helyen es mentem utanuk. Mikor hatraneztem, lattam, hogy a boly tobbi resze balrol keruli. A hegyek eleg jol adtak, es egy ideig a DNyi szel pont idealis volt, de egy ido utan befordult ENyira raadasul be is bikult, es kemenyen fureszelnunk kellett, hogy a cel fele haladjunk.

Vegulis orulok, hogy beertem, de siman lehetett volna sokkal jobb is. Hagynom kellett volna meg 10-15 ernyot eloremenni, es nem menni ket pilota utan.

5 megjegyzés:

  1. Gratula!Csak így tovább!!!Szurkolunk!
    Galambos Laci

    VálaszTörlés
  2. Én is gratula, és drukkolok nektek, de miért vagy Balázs 0 ponttal a tabellán? Takácsy L.

    VálaszTörlés
  3. Na az első goal kipipálva. De miért nem várod meg, hogy a nagykártyák mutassák az utat? Csak követni kell őket:) Hajrá!
    Iváncsó Sanyi

    VálaszTörlés
  4. Egyébként most néztem az eredményeket, az a 65-ik hely még jobb is lehet, ha kizárják azokat akik beletekertek a 3048m-es légtérbe. Allítólag sokan voltak ilyenek. Remélem te nem:)

    VálaszTörlés
  5. Na, lett ez 60 :) Viszont a Petit sajnálom, mert betolta a célba, de 0 pont a légtér miatt :( Nagy kár érte. Sebaj, ma lehet javítani! Hajrá
    Iváncsó S.

    VálaszTörlés