2011. július 8., péntek

Vege

Ma este 18:45-kor jott egy fax a CIVL-tol, melyben informaltak minket, hogy atmenetileg felfuggesztik az open classt. Ezzel a dontessel a versenyt ellehetetlenitettek, igy azt a rendezoseg befejezettnek nyilvanitotta.

Nem lehet szavakkal leirni mindazt a csalodottsagot, ami most bennem van. Gyakorlatilag ez most jo ideig az utolso vilagversenyem, ezt mar regebben elhataroztam, es emiatt komolyan keszultem ra. Az anyagi reszet a dolognak nem is akarom osszeszamolni, az ernyo, a szallas, a spanyol verseny, de persze ezt messze tulszarnyalja a sok penzben ki nem fejezheto lemondas, utanajaras, szponzorszerzes, stb. amit ez a verseny megkovetelt.

Eddig nem irtam a ket balesetrol, mert nem akartam, hogy az otthoniak aggodjanak, de most mar nem tudom megkerulni a temat. Az elso kapott egy csukast, majd parachutal stallban jott szepen lefele. Mivel jol kepzett acropilota volt, biztonsagosnak itelte a dolgot, es ugy gondolta, hogy igy fog leszallni, nem dobott mentoernyot. Sajnos az ernyoje az utolso 20 meteren kitort, es ebbol a lenduletbol ert foldet. A masik full parkettan ment a cel fele, az ernyoje elcsukott, es befuzodessel nyilt vissza, amibol hevesen porogni kezdett. Sajnos a keze beszorult a zsinorok koze, ezert nem tudott mentoernyot nyitni. Azt gondolom, hogy ezek rendkivul szerencsetlen esemenyek, de egyikrol sem kifejezetten az ernyo tehet. Mindezzel a bekezdessel csak szeretnem elkerulni a pletykakat es a talalgatasokat, illetve az ernyok megbelyegzeset.

Sajnalom az otthoni olvasokat persze, mert en is keszultem arra, hogy jo hireket tegyek ide, es hogy valami szep eredmennyel vonulhassak (ugyan csak idolegesen) vissza. Ez a blog most egy jo ideig nem fog frissulni, azert persze repulesek lesznek, meg jon mar az uj generacio, mostantol nekik lehet majd szurkolni. Koszonom a sok kommentet, biztatast, smseket, telefonokat, emaileket. Tenyleg sokat jelentettek.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom, nagyjából azért van sejtésem arról mennyi időt, pénzt, energiát fektettél (és még sokan mások) abba hogy ott lehess, de valahol érthető ez a döntés. A folytatás nyilván sok morális kérdést is felvetne, bízom benne hogy a végén maga a sport jól jön ki belőle és biztonságosabb versenyekhez vezet.
    A kétzsinórosokról majd szívesen elbeszélgetnék élőben, de még ha ez a két haláleset nem is fogható kizárólag az ernyőre (mint ahogy általában semmi sem egyetlen okra vezethető vissza), ez a mennyiségű mentőernyő jelzés értékű. Szilárd egyik postjához belinkeltem egy írást Mark Haymentől, sajnos az események őt látszanak igazolni.

    VálaszTörlés
  2. Bali!
    Ne keseredj el, majd ha legkozelebb beadja egy jo verseny annak majd annal jobban lehet orulni.
    Amugy meg durvan bevagodtal a vilag elvonalaba ebben a sportban mellekesen.
    Hajra!
    BP

    VálaszTörlés
  3. Én is szomorú vagyok, mert arra készültem hogy 2 héten keresztül szurkolok nektek. A FIA részéről elég egyoldalú lépés a pilóták feje felett és minden konstruktív javaslatuk ellenére bezárni a boltot. Sajnálom az összes pilótát, aki erre az eseményre készült egy éve (vagy több ideje). Pláne hogy az EB-vel ellentétben itt tényleg lett volna 1érvényes bika nap. Viszont te legalább toltál két jó napot és 44-ik lettél. Szerintem csak erre érdemes emlékezni. Jó voltál! És sose add fel :)

    Iváncsó Sanyi

    VálaszTörlés
  4. Remélem olvashatunk még Tőled a közeljövőben is versenybeszámolót, komoly pillérét veszítené el a Magyar csapat!

    VálaszTörlés
  5. Szia Balázs! Üdv Brazíliából, a Katonai Ejtőernyős Világbajnokságról! Csak eljutottam én is a világ túlsó felére :)
    Az ugrott be és nem poén szinten - ha már azt tervezed, hogy abbahagyod a versenyzést -, hogy esetleg lehetnél az, aki felkészíti a versenyekre, taktikai és verseny-stratégiai tanácsokkal látja el a következő generációt. Szerintem kiváló edző lehetne belőled - akár a válogatotté is...
    Egyébként pedig nem számít. Az út a lényeg, nem a végcél - az a fontos, hogy jól érezd magad a bőrödben, szeresd azt, amit csinálsz!
    Kék eget!
    Ejelaci

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Azert a felreerteseket elkerulendo, nem sertodottsegbol hagyom most kicsit abba, vagy azert mert elegem van, hanem azert mert a versenyzes mellett nem jut eleg ido mas fontos dolgokra, vagy inkabb a mas fontos dolgok mellett nem jut eleg ido arra, hogy a versenyzeshez elegendo idot toltsek a levegoben.

    VálaszTörlés
  7. Szitto:

    Megvallom őszintén és csak azért tudtam könnyen elfogadni a fai döntését, mert szarul álltam, mert az első napot benulláztam.
    Ha úgy álltam volna mint vértes és akkor fújják le, akkor a faluban összetörtem volna a szökőkutat..

    VálaszTörlés