2011. július 3., vasárnap

Piedrahita World Championship

Harom indulo: Peti, Szilard meg en. Szepen megbeszeltuk, hogy talalkozunk Madridban, aztan vegul csak Peti tartotta magat a penteki erkezeshez. Vetitett is kemenyen, hogy mekkora buli volt este Madridban, de Szilard akkor meg javaban termelte a magyar GDP-t, en meg a leadandokat a suliba. Kemeny meloval sikerult behuznom szponzoraciot a sulitol, ugyhogy nekem a mai nap a logo felragasztasaval telt, amig Szilardek felmentek repulni. Az ido ma nem nez kis olyan jonak, de nem baj, ma ugyis csak a hivatalos megnyito lesz, aztan holnap gyakorlo nap, es csak kedden indul a komoly verseny. Persze eselylatolgatasnak ertelme zero, mindenki itt van aki szamit, plusz egy csomo uj nev is. Pont azt nezegettuk, hogy WPRS elso 50ben egy csomo olyan nev van, aki 2-3 eve meg nem volt sehol. Megyek, nemzeti hacukaba vagom magam, aztan visszuk a zaszlot!

2 megjegyzés:

  1. Szia Bali,
    Nagyon szurkolunk Nektek! Láttam lesz live tracking is, meg hát remélem részletesen írsz majd mindenről. Kérünk fényképeket a nemzeti hacukáról, ha már tavaly nem adatott meg.
    Én is nézegettem a mezőnyt, és a szlovének, olaszok, osztrákok és a svájciak is csak 3 emberrel mentek, így talán az esélyek is jobbak.
    Az edző napon a megtévesztés legyen a taktika, aztán keddtől meg csapjatok oda nekik.
    Ja, nézegettem a képeket a starthelyről, nagyon bikán lerakták műfűvel.
    Hajrá Srácok!

    VálaszTörlés
  2. Szia Balázs!
    Én ugyan nem értek ehhez (meg máshoz sem:)), de a VB-n szerintem (főleg itt, ahol lesz biztosan vagy 9-10 érvényes nap) el kell felejteni az egyéni megmozdulásokat, rá kell tapadni a bolyra (ha lehet az elsőre, de talán a második még jobb, mert az első nagyon bevállalós), és MINDEN nap betolni a célba. konzervatív repüléssel meglehet az első 50-en belüli hely, ami szerintem elég szép lenne. Hajrá, csak ügyesen!

    Iváncsó Sanyi

    VálaszTörlés