2011. július 6., szerda

Piedrahita World Championship 2. task

A blogon a sportag biztonsaga es a balesetek tabutema, kerlek ezekkel kapcsolatban ne kuldjetek hozzaszolast a cikkekhez, azokrol lehet szakerteni facebookon vagy a paraglidingforumon.

Ma teljesen fedett egboltra ebredtunk, de a stratocumulus reteg teljesen eltunt delre. Emiatt persze lassabban indult az ido, de ez nem zavarta a rendezoket abban, hogy 1kor ellojjek a versenyt. Az elejen nagy durvulas volt a hegyen, alig tudott kiemelkedni valaki.

A feladat nem tunt neheznek, 77km, el jobbra a szokasos, majd vissza Piedrahita melletti startpylon, aztan meg szellel szemben egy kicsit, aztan hatszelben Avila. Az elejen en tobbszor majdnem lerohadtam, a pylont es a kovetkezo pontot is csak joval az elboly utan csinaltam meg. Aztan lattam, hogy ok mar a hagonal jarnak, mikor paran ugy dontottunk, hogy inkabb kisiklunk a volgy kozepe fele. Az elbolynak nagyon nem adta, nekunk meg rendesen bebikult a termik, tobbszor is jokora madarcsapat mutatta a tutit. Nagyjabol a hago utan ertem oket utol, innentol egyutt mentunk a cel fele. Sajnos 30km-el a cel elott bevallaltam egy siklast, mert lattam, hogy elottem emelkednek, a boly nagy resze meg kiment a volgy kozepere. Termeszetesen a mi termikunk begyengult, de mikor 12-es sikloszam kellett a celhoz, elindultam. Szamolgattam, hogy kb 15-20 korul fogok beerni, de sajnos en voltam legalacsonyabban, es Avilanal elegge buntetett a szembeszel. A sebessegem 60-rol szep fokozatosan lecsokkent 30-ra es mar azon paraztam, hogy nem fogok beerni. Ekozben megelozott meg kb 15 ernyo. Vegul persze a szokasos avilai leszallo adta rendesen, be is ertem. Volt kb 4 mentoernyo vegsiklas kozben. Szittoitt ir az elmenyeirol. Leszallas utan egybol neztem a telefonom, semmi "bikavagy" sms, gondoltam megint nem ment a livetrackem. Aztan lattam, hogy megis ment...

A mai repulest es eredmenyt a madaraknak koszonom!

13 megjegyzés:

  1. Gratulálok, jó voltál, végig követtem a neten. A végsiklásnál én is figyeltem hogy csökken a sebességed. Jó bolyt választottál, a Josh Cohn ügyes pilóta, meg is lett az eredménye. :) Csak így tovább! Holnap a Donini-ra tapadj :))))
    Iváncsó S.

    VálaszTörlés
  2. Szurkolunk ezerrel, de ne várd el h ezért itthon ne menjünk el repülni :-) Csak így tovább, okosan!

    VálaszTörlés
  3. Én akartam sms-t küldeni, de az új telómban nincs meg a számod. Viszont nyaralok, ls így minden nap figyelem a live track-et és szurkolok. Eddig nagyon jól csinálod!
    I.S.

    VálaszTörlés
  4. Bika vagy, na! Azért az elején kicsit aggódtam érted, de megoldottad. Jössz fel mint a talajvíz, csak így tovább!
    Amúgy tegnap küldtem sms-t, de nem írtál semmit, és gondoltam ma inkább nem küldök, mert biztos nem akarod, hogy itt mindenki írogasson.
    Holnap jó idő lesz itthon, szerintem megyünk repülni, ezért este kicsit részletesebb beszámolót kérünk. Köszönjük.
    Hajrá srácok!

    VálaszTörlés
  5. Bocs Beci, tenyleg nem irtam, de koszi, hogy irtal, jol esett!

    VálaszTörlés
  6. De ha csak bizonyos emberek kommentjeire vártok akkor nyugodtan írd meg és nem fárasztom magam tovább :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon orulunk minden kommentnek, ami nem a baleseteket taglalja.

    VálaszTörlés
  8. Szia! Félig ismeretlenül én is jelzem hogy, drukkolok nektek és meló közben félszemmel követem az eseményeket. Csak így tovább! Remélem holnaptól már a Petinek is jobban adja.

    VálaszTörlés
  9. hello Bali!
    Ma nagyon bikan toltad gratula!
    budai peti

    VálaszTörlés
  10. Csak kb a közepétől kezdtem követni a versenyt, és baromi nagy öröm volt téged elöl látni. A végén csodálkoztam is, hogy tudtak megelőzni, bár ugye nem egyszerre frissülnek a pozíciók, emiatt mindig van egy kis kiszámíthatatlanság abban, amit látunk. A tabutéma persze abban a tekintetben kikerülhetetlen, hogy lesz-e holnap versenynap, meg hogy változtatnak-e valamin. Mindenesetre hajrá, így tovább! Zs

    VálaszTörlés
  11. Cső Balázs,
    Ezerrel figyelek minden 3, néha 20 másodperces frissítést. Ma eleinte Szittó volt az űberbika, majd úgy tűnt h. hozzábikulsz, majd sok más mellett lebikultad, csak figyeltem h. mit tud ez a magyar fiú?! :) A végére számolgattam h a 15. helyre is jó lehetnél, viszont észrevehetően alacsonyabbról kezdted a végsiklást ezért elkezdtem rágni a körmöm és pár sziszegős kenyér is eltűnt bennem 2 perc alatt.. Gratulálok, de többet ne játsz az idegeimmel!
    További sok sikert, csak így tovább! :)
    Milán

    VálaszTörlés
  12. Bika volt Bali ! tényleg jól tolod !
    Petinek meg rányomta a hangulatot a célba érős zéró, de még biztosan fel fog jönni, ne csak strandoljon, írja ki magát, várják a honlapján... Szorítunk Neki, Nektek !
    Bali csak így tovább ! büszkék a pilóta társak ezt tudd még ha nem is egyből megy az sms :-)
    Hajrá

    VálaszTörlés
  13. Elisa Haundry a tegnapi beszámolójában ír a magyar különítményről. Tekintve hogy nem érteni franciául ( a gugli translate pedig valami egészen orbitális katyvaszt gyártott belőle) így nem tudom, hogy pozitívan vagy nem :)
    Iváncsó Sanyi

    VálaszTörlés