2011. június 13., hétfő

Spanish Open 2. task

Ezzel az ernyovel mas strategiat kell kovetni. Amit eddig megtanultam (hogyan uldozzuk az elbolyt) azt joforman a hajamra kenhetem. Plane itt, ahol a nagy tobbseg meg tavalyi modellekkel repul. Nem kell ordas bevallalas, csak menni kell a tobbiekkel es a vegen odalepni.

Kiirtak egy 82km-es feladatot, amibol 17 meg a pylonnyitas elott volt. Szoval a szokasos: el kicsit jobbra, majd vissza, aztan ki a siksag fole megcsinalni a pylont, aztan hago utan egy pont a hegyeken, majd kb 90 fokban jobbra (del fele) keresztezni a volgyet, ott is egy pont, aztan Avila.

Az eleje nem volt nagy tortenet, nekem megis sikerult majdnem lerohadni, addig karcoltam a lefuto gerinceket, mig vegul mar majdnem leert a labam. Aztan szerencsere sikerult kitekerni, de a pylonhoz kb 200 meterrel az elboly alatt ertem csak oda. Aztan vmi erthetetlen ok miatt megalltak nullazni, mikozben az egyik R11 tolta szepen a kovetkezo fp fele. Nem ertven h mi a stajsz fogtam es en is elindultam. A hagohoz szepen masodiknak ertem oda, de nem jott semmi jo. Nagyjabol elkezdtem erteni a csiziot, arrol volt szo, hogy elegge bebikkant a Ny-i szel es parrantottak h mi lesz a hagon tul a full lee-ben. Nem is nagyon adta, a poffos szel szepen elnyirt minden termiket, probaltam nullazni, keresgelni es a tobbiekre varni, tobb szem tobbet lat alapon. Persze ok lattak h mizu es szepen kitekertek az urbe a hagonal. Alolam kirohadt mindenki, es megint nem voltam 100 meternel magasabban, mikor atsuhant vagy 30 ernyo felettem a sztratoszferaban. Mar temettem a napot es probaltam kifogasokat gyartani h mit irok majd ide nektek, mikor nagy nehezen meglett a lift. Innen mar jott a szokasos strategia: loholni az elboly utan. Kb 10-15iknek ertem be, mert azert a masodik feleben mar bikan toltam.

Szoval ezt a mai napot ott rontottam el, hogy nem maradtam szepen egyutt az elbollyal, hanem mentem az egy hulye utan. Az ernyo nagyon bikan megy, eddig ismeretlen regiokba lepett a sikloszam az XCTraineren. Meg ha odalepek neki se romlik durvan a sikloszam, mert nyilvan tobbet sullyed, de cserebe suvit. Kicsit huz balra valamiert, ez jo idegesito volt, de majd osszemerem a zsinorokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése