2011. június 15., szerda

Spanish Open 4. task

Bar nagyon sokan nezitek az oldalt es igaz h ez nekem rengeteg penzt hoz a konyhara, engem megis a kommentek eltetnek, es hat eddig csak Beci, Mate es Ivancso Sanyi teljesitette az elvarhatot.

Ma vegre (majdnem) minden ugy ment, ahogy kellene, szeretem mikor nem kell szamolgatni, hogy hany ernyo van mar rozsaban a celban... 89km-es feladat, el jobbra, aztan vissza szellel szemben meg a starthelytol is Ny-ra, kb addig ahol mar ellaposodik a gerinc. Aztan egy pont Avilatol ENyra (kicsit a tegnapin tul), majd cel Avila.

Hagytam masfel orat a pylon elott megrepulendo 17kmre, es ez jo dontesnek bizonyult, mert eleg maceras volt az eros szelben kitekerni, elsodrodni, aztan visszaevickelni a pylonhoz. Egesz jol indult a meccs, akik kicsit kintebb voltak a volgyben azok ugy dontottek h ott keresztezik, mi meg maradtunk a gerincen. Aztan egyre tobben indultak at, en meg eszrevettem vkit felesni a hagonal. Szepen kitekertunk 3 rugora es mar arra gondoltam (ahogy visszaneztem az egy termikkel hatrebb tekero elbolyra), hogy mit fogunk csinalni a celban, amig rajuk varunk. Aztan mi mentunk a gerincen, ok meg a siksag felett, a kovetkezo lift utan hosszu siklas kovetkezett, es itt johetett volna egy jo lift. De csak toredezett gyenge jott es szepen utol is ertek, sot igazabol a fejunk fole siklottak be. Meg hatra volt a fordulopont meg onnan meg 18km hatszelben. A muszer elkezdte kiirni h mar csak 11-es sikloszam kell a celig, nosza teszteljuk a gepet. Elindultunk vagy 15en, a nagy tobbseg felettem. Mikor mar hatszelben kb 80-al, 11-es sikloszammal nyomtuk a cel fele, mar csak 4-en voltak elottem es folyamatosan valtozott, hogy beerek v sem. Elottem vki megallt tekerni, en is arra fordultam, de csak huztam egy kis feket. Ekkor mar a masodik lepcsoben alltam, es kezdtem feljonni a harmadik helyre. Jott egy kis turbulencia, aminek kifejezetten orultem, mert a velem egyutt jovo Icepeakes leugrott a gyorsitorol, a capa meg csak keresztulhasitott rajta. Szepen beertem a harmadik helyen nem sokkal az elsok utan. No de szerencsere vannak leading pointok is, amik ugyebar arrol szolnak, hogy ki mennyit volt elol, es ha sokat toltad elol, akkor kapsz plusz pontokat, amivel akar azt is megelozheted, aki elotted er be. Es hat szerencsere en eleg sokaig elveztem e megtisztelo cimet, ugyhogy vegul nyertem a napot.

12 megjegyzés:

  1. AzzZZZzzztakutya Bali!! Nem akármilyen versenyen nyertél napot!!! Hiába no, a mi kutyánk kölyke! Gratulálok, csak így tovább!!! kpeti

    VálaszTörlés
  2. Na ez azért elég jó! :) Minden nap egyre előrébb. A tegnapi 12. hely sem volt rossz, de ez így nagyon bika! Most már csak egy kis konzervatív repülés és dobogón végzel! Hajrá!!!

    VálaszTörlés
  3. Az előző napokat is jól toltad,de most azért rendesen odaba..ál mindenkinek!
    Nagy király vagy Bali!!

    VálaszTörlés
  4. úúúú bazzeg, nem jutok szóhoz, ilyenre már régen nem volt példa, hogy magyar napot nyer komoly versenyen. Most már 20-ba várlak a vb-n.
    amúgy nem vagy még elfáradva? minden nap majd egy kiló...

    VálaszTörlés
  5. Ma neked is csak azt tudom írni amit Milánnak: kellett már ez az ernyő föléd. Így, a többiekkel ugyanazon a pályán focizva már másképp festenek a dolgok, hm? :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt csak az érti aki legalább 5 ször látta a torrente 3 -at...

    Linarez. Linárez Bazmeg ... Figyeljetek, figyeljetek már bazmeg...
    "Amikor ki kell menni az EB-re top ernyővel, szerinted kinek szóltak?..... Vagy amikor a Spanish Openen napot kell nyerni, azt ki csinálta?...A LEGJOBB VAGYOK BAZMEG !"

    VálaszTörlés
  7. Cső Bali,
    nagyon jól tolod, érezni, hogy fejben is nagyon ott vagy és erős is! sokáig működött a legalább két nővel, rohadt másnaposan, zöld szemekkel, a camel-backben a kóla-redbull-bomba koktél és úgy is betoltad, de ez tényleg másik játszótérnek tűnik, ahova sokan sosem jutunk majd el, de ez nem baj. egy öröm - egy bódogság látni újra egy magyar pilótát, aki ott van tényleg a sor legelején, remélem a VB-n Szittóval meg Petivel még össze is tudtok dolgozni, itthon mennek már a tétek komoly oddsal, napról-napra egyre előrébb várunk majd. az ötvenet felejtsd el, már a húszba vár mindenki:)!!! nagyon szorítunk! minden nap a gólba, ha lehet akkor kevés rózsa legyen ott még előtted!

    VálaszTörlés
  8. Galambos László2011. június 16. 20:27

    Nagyon nagy gratula!!!
    Galambos Laci!
    u.i.:én is minden nap olvasom a storykat, nagyon jó!!!

    VálaszTörlés
  9. Koszi szepen a sok kommentet fiuk!

    VálaszTörlés
  10. Bali, látom ám, hogy 12. lettél az 5. taskon. Nyugodtan írhatsz róla, azért az nem olyan rossz eredmény :)))
    Gratulálok újra és újra, nagyon szép és egyenletes teljesítmény!

    VálaszTörlés
  11. Gyuri, az irasod erosen tulzo... Pl bomba sose volt a camelbackben.

    VálaszTörlés
  12. Hajrá Bali.
    Én általában csak olvasok, de ezt már tényleg nem szó nélkül bírni: Gratula. Bika vagy!

    Remélem a cápát azért megúsztatod az Egeden is idén!
    :)

    Zale.

    VálaszTörlés