2011. június 14., kedd

Spanish Open 3. task

Szokasos task, szokasos hibak. Ma 92-t sikerult kiirniuk, ugyanaz az oda-vissza majd ki a pylonhoz, aztan jott egy hosszabb szakasz egy Avilatol ENy-ra levo ponthoz. Majd vissza az avilai volgybe, azt keresztbe at, a cel pedig szembeszelben a hago kozeleben. Majdnem egy haromszog.

Megint egesz jol ment az eleje, orvendeztem h minden siklas utan en vagyok legfelul, aztan ket reszre szakadt a boly, es en rosszul valasztottam. Alacsonyra kerultem es nem akarta adni. Mindenhol csak felek meg egyek jottek, azokat meg zsenant volt tekerni. Aztan persze ahog egyre lejjebb kerultem, mar jo volt az is. Nagy nehezen felszenvedtem magam 1600ra, ott bebikult a lift olyan 5-os atlagura, ugyhogy mar azt figyeltem h hova tovabb alaprol. Epult egy szep nagy felho a fordulopont elott azt pont eleretem, es mivel hatszelben voltunk, addig tekertem mig be nem csippant a muszer (ezzel sikerult par lujzot megelozni, akik kimentek megcsinalni a pontot, visszajottek, elkezdtek tekerni, es pont ugyanoda sodrodtak vissza, muhaha). Onnantol mar parketta a szembeszelben a celig. A capara megint nem lehet rosszat mondani, meg turboban se kell lelepni a gyorsitorol, csak rangatni a B-sort (na jo, azert neha ugy erzem, hogy le kell), a 10km-es vegsiklasban lenyomtam kb 4 arcot, kb 10-12 korul ertem be.

Legkozelebb a start elott bedobok egy xanaxot asszem. Egesz egyszeruen nem birom idegekkel ezt a hulye bolyozast, hogy meg tekergetjuk a minusz nullat, es megvarjuk mig Bator Joska es Bevallalos Janos eloremegy es fest. Pedig meg kell szokni, mert versenyt csak igy lehet nyerni.

3 megjegyzés:

  1. bika vagy, jó kis taskokat írnak ezek, nem aprózzák :)
    mik az esélyek, azért 10-ben leszel, nem?
    hajrá, nyomjad, idomítsd a cápát.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól tolod, csak nyugiban, elég a végén beindítani a hiperhajtóművet, addig meg csak okosan!

    VálaszTörlés
  3. Iváncsó Sándor2011. június 15. 18:37

    Ügyes vagy Balázs, csak így tovább! A xcountryban volt tavaly egy cikk a versenystratégiáról, annak a konklúziója az volt, hogy aki nem a versenygyőzelemre megy annak mindig jobban kifizetődik az élboly után haladni és mindig garantáltan beérni, mart a legtöbb értékelő rendszer a konzisztenciát jutalmazza, így a verseny végére elég előkelő helyre érhetsz. A bevállalósak mindeig bebukank egy-két task-ot. Nem tudom, hogy így van-e, de nem tűnik hülyeségnek. Na hajrá!

    VálaszTörlés