2011. június 16., csütörtök

Spanish Open 5. task - Egyszer fent, egyszer lent

Na jo, ma tobbnyire lent.

Ma nem aproztak a dolgot es a durva cirrusretegtol se felve kiirtak Segoviat, ami egy laza 115km. Az idorol csak annyit, hogy Avilat (60km) ropke 3 ora alatt sikerult elerni, de fel oraval kesobb meg mindig ugyanott voltunk. Eddig nagyjabol egyutt maradt mindenki, a feleket meg a 0.2-ket tekergetve. Aztan kb 200 meterrel a boly mogott talaltam egy kicsivel erosebb liftet, es vartam h mi lesz. Azt gondoltam h ma nem lesz celbaeres, es mikor meglattam valakit a szokasos avilai cel felett (ahol mindig durvan adja) tekerni, ugy dontottem visszafordulok. A boly elindult, es sajnos menni kellett volna veluk, mert mire odaertem, a ficko abbahagyta a tekerest. Hiaba konzervativ repules meg minden, egyreszt akarmilyen szar ido van, valaki mindig beer, masreszt ha megy a boly menni kell veluk...

A bolynak durvan adta elottem, de mire odaertem semmi nem volt sehol. Idonkent bedurvult a cirrus, gondolom azert lett vege az emelesnek. Kisdombos lejtozes kovetkezett es arra vartam h kicsit jobban susson a Nap. Kb fel ora utan jott a cucc amivel vegre kicsit ki tudtam emelkedni. Innentol kezdve folyamatosan azt hittem h na ez a vegsiklas, de aztan mindig talaltam valamit. 7:30 volt a task deadline, es egy ido utan mar ez kezdett a donto tenyezo lenni, nem pedig az h beerek-e. 7:29kor szalltam le 5km-el a cel elott. Sajnos 12-13-an beertek, ugyhogy az osszetett 6-ik helyet biztos bukom. Tobb mint 5 orat repultem, hullafaradt vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Ez még nem akkora tragédia, így is az elejében voltál és az a szép ebben hogy jó esetben a többiek is benézik egyszer, most rajtuk a sor.

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj, Balázs, ebből is tanul az ember (még én is, itt a fotelben, hát még te ott :)). Az igaz, hogy valaki mindig beér, de az már nem biztos, hogy mindig ugyanaz. A 12-ik hely így sem rossz! Fel a fejjel! Hajrá!
    Iváncsó Sanyi

    VálaszTörlés