2010. július 17., szombat

Pre-Worlds - 7.nap

Mint az a rajzon is látható, ma kiküldtek minket a síkságra, és alig győztük bevinni a pontokat a műszerbe. A B27 megint start előtti pont volt, a verseny csak a B04-nél kezdődött. Én viszonylag jól kitekertem előtte, és nem is izmoztam, hogy az elejével csináljam meg. A gyorsítót is csak a B04-B05 szakaszon kezdtem el nyomni, mikor láttam, hogy az eleje esik felfele. Innentől viszont mentem nagyjából elől kb az első 10ben. A B05-nél elsőnek fordultam kihasználva az ernyőm sebességét, és tudva azt, hogy a következő boly még mindig ott teker kicsit hátrébb. A többiek inkább toronyiránt mentek a B30-ra, én meg kicsit vissza, és onnan át, de nagyjából a B30 előtt 6-7km-re ismét összefutott az első 10. Mivel eddig egy csomószor tekertem már ki a B30-nál, valamint pont ott volt egy szépen hízó felhő is felette, gondoltam itt az ideje meglépni. Elkezdtem nyomni a B30 felé, a többiek ott maradtak a liftben. És ekkor persze megtörtént, amire nem számítottam, nem adta. Megcsináltam a B30-at elsőnek, aztán nekiálltam keresgélni. Ekkor jött Ronny és Raul Penso, persze az űrben, és hiába volt meg nekem végül az 5, simán utolértek, sőt le is hagytak. A B06 felé próbáltam tartani velük a lépést, és nem hagyni Xevi Bonetnak, hogy utolérjen, de ekkor jött egy jó kis befűződős csukás, amit nem volt vészes ugyan, de nem tudtam nyomni neki a gyorsítót, amíg ki nem rángattam. Sajnos ezalatt Xevi is utolért, és elég alacsonyan indultunk vissza Piedrahita felé, és nekem a B38 előtt meg kellett állnom pár kört tekerni. Azt már tudtam, hogy a napi 3ik hely elúszott, de próbáltam a 4iket megtartani. Kb 500 méterrel felettem jött a másik spanyol és a B38-nál állt meg az idő. Nyomtam neki, amennyire a termikektől (ekkor már jöttök basszus) lehetett, és azt néztem, hogy mikor lesz meg a 400 méter. Becsippant a műszer, fordultam, és láttam, hogy a Mantra fölöttem még mindig tart a pont felé. :))) Innen már csak egy kellemes siklás volt a célig, és a többiek bíztatása, no meg persze az adekvát henckedés a rádión. Losi jött 10 perccel utánam, aztán Máté, aki ezzel bebiztosította a második helyét serialban. Ahhoz képest, hogy alig akarták hagyni, hogy elinduljon... Máté után Ati jött nem sokkal, majd Béci is később.

Összetettben 21ik lettem, Losi 33, Máté 38 (serial 2!), Ati 53, Béci 69, Gyuri 85, Tóni 86, BudaiPeti 94, Milán 116

Jó kis verseny volt, nem kellett volna az első érvényes napot elszúrni, akkor sokkal jobban végeztünk volna.

XContest link, Napi eredmény link, Összetett eredmény link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése