2010. július 15., csütörtök

Pre-Worlds - 5.nap

Ma a 79km-es taskon először el kellett menni jobbra a B04-re, aztán a startpylon a B35-ös pont körül volt 3km-rel, amit később 400 méterre is meg kellett csinálni, majd onnan ismét irány Avila. A pilóták nagy része hátszélben akarta megcsinálni a startpylont, ezért átmentek a B35-ös nyugati oldalára (DNyi szél fújt). Én kicsit később startoltam, és a B04 után nagyon megsüllyedtem. Már Piedrahita fölött voltam, amikor végre jött a lift, amivel ki tudtam tekerni. Esélyem se volt átérni a túloldalra, ezért próbáltam kihozni a legjobbat az adott helyzetből, és kihasználtam azt, hogy a többieknek 800 méterrel többet kell repülniük, igaz hátszélben (hisz ők a fp túloldaláról indultak, azaz mikor a 400-as cilindert csináltuk 800 méter volt közöttünk, illetve nyilván annyival kevesebb, amennyit nekik a hátszél segített). Így kb 3-400 méter előnyöm volt a task elején, de ekkor még a nagyja hátra volt. A taktika nagyjából az volt, hogy kicsit hagytam az elejét menni, ha erős volt a lift még kicsit rátekertem, aztán néztem hogyan adja. Megint jobban adta a síkság, így egész magasról nézhettem végig, ahogy az eleje megindul, aztán nagyon alacsonyan keresgélnek. Aztán amikor már úgy nézett ki, hogy beadja, akkor jött a szokásos Avila előtti durva süllyedés. Mikor ezt végre átvészeltük, megint változtak az erőviszonyok, páran szépen megléptek, mi is elindultunk végsiklani. Onnantól kezdve megint végig emelt, a gyorsítónyomkodást és arról leugrálást a 13. helyen végeztem. Losi kb 4 perccel utánam ért be a 28. helyen, majd SzabóGyuri és BudaiPeti. Sajnos Máténak és PerczeAtinak egész jó helyről nem adta ki a végsiklás, és párszáz méterrel a cél előtt szálltak le. A 36-40-ik hely környékén értek volna be...

XContest link, Napi eredmény link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése