2010. július 4., vasárnap

Ratitovec Open - Task3





A szokásos para megint megvolt a zivatarral, 46km-es task lett a vége. 3km-es exit, amit sikerült a lehető legjobban elkapni, épp nyaldostam a felhőt a cilinder szélén, mikor bepittyent a műszer. Elhatároztam, hogy az első pontig nem fogom vadul tolni, kicsit hadd menjenek előre a többiek, majd meglátjuk mi lesz. Megcsináltuk az első fp-ig, a következő egész délen volt a síkság közepén. Két irányba lehetett menni, az egyik nyilván a teljesen egyenes, a másik az volt, hogy kicsit vissza a starthely felé, aztán ott valamelyik lefutón kitekerni, és usgyi. Az elejével a második verziót választottuk, a két Mantra ment elől, én utánuk, ahogy bírtam, mögöttem meg loholtak az üldözők. A blegosi hegygerinchez érve én jobban beletaláltam a liftbe, és pillanatok alatt alapon voltam, a többiek meg alattam keresgélték a liftet. Egyből a Mantrák után mentem, és szerencsére egy elég jó siklópályát választottam mert nagyjából velük egy magasságban értem a legdélebbi ponthoz. Fordultunk vissza Blegos felé, ők ekkor már magasabban voltak, egy nagy felhő volt a hegy felett, én emiatt toltam neki, gondoltam a felhő majd szépen megemel. Nem így lett, őket jól tartogatta, én meg süllyedtem mint a balta. Megcsináltam a pontot, átküzdöttem magam a gerincen, és keresgéltem vadul a liftet. Már azt néztem, hogy hol lesz nagyjából normális leszálló, mikor észrevettem két madarat tekerni, odamentem, és kisvártatva 4-5-el estem felfelé. Innen már nyugi volt, a 2 Mantra elhúzott, az üldözők jóval mögöttem, engem meg szépen tartott a felhőút az utolsó előtti fp felé. Megcsináltam, majd vissza a hegy előtti templom volt még hátra, a biztonság kedvéért rátekertem még egy picit, aminek az lett a vége, hogy 600 méterrel a cél fölé értem be, harmadikként.

Összetettben hatodik lettem, mert a negyedik napot zivatarveszély miatt lefújták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése