2010. július 10., szombat

Pre-Worlds - Piedrahita

Tudtuk előre, hogy rangos verseny lesz, lesznek jó pilóták, gyorsan be kell nevezni. Ráadásul megint júliusban lesz, gondolom rájöttek, hogy a nyár végi időpontok annyira nem kedveznek a helynek. Elnézve a nevezők listáját, én úgy a 30-ik helyre saccoltam magam, ha minden jól jön össze. Tudtam, hogy erős liftek várhatóak, ami kell is a mostani ernyőmmel (gyors, de nem siklik olyan jól mint a Mantrák), jó kis konvergenciák, meg agyalások, hogy akkor merre érdemes menni. Öt évvel ezelőtt voltam itt, egy pár dologra emlékeztem (pl. hogy hol van a hentes), de a termiklelőhelyek már feledésbe merültek. Mátéval pénteken érkeztünk, tervbe volt véve egy kis Madrid, de aztán lett transzport Piedrahitába, úgyhogy úgy döntöttünk, inkább odamegyünk, és első nap gyakorlunk.

Ez leginkább Máténak jött össze, mert mi Bécivel a Villatoro hágó után lerohadtunk. Azért egynek nem volt rossz, és gondoltam inkább ilyenkor, mint a versenyen. Közben befutott a többi magyar is: SzabóGyuri, Losi, Tóni, PerczeAti, Milán és Budai Peti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése