2010. július 4., vasárnap

Ratitovec Open - Task2


Ismét volt egy kis zivatarveszély, ezért nem küldtek minket a bohinji tóhoz, pedig tervbe volt véve. 53km-es task lett, megint 3km-es exit cilinder, aztán irány Lajnar nyugatra. Loholtunk végig a hegyen oda-vissza, sikerült egy aránylag jó liftben fordulnom párat, ezért egy kicsit magasabban voltam, mint az élboly, de ők azért előttem tolták. A Ratitovec előtti katlan túloldalán lévő pont következett (a fenti térképen a legészakibb pont), és megint felmerült a végigmenni szépen nívóban, vagy kitekerni, és egyenesen rámenni a pontra dilemma. Már-már azt hittem, hogy tanítóosztás lesz, mert jött egy jó termik, de aztán pont mikor már majdnem elértem azt a magasságot, ahonnan át lehetett volna repülni a fennsíkon, akkor eltűnt és mehettem a többiek után, ami duplán szívás volt, mert őket szépen tartotta a hegy, én elvesztettem egy csomó időt a tekeréssel és utána visszasüllyedtem nívóba. Megcsináltam a pontot, és toltuk vissza Dénessel a hegyre. Én kicsit magasabban voltam, és emiatt jobban tartott a hegy, de nekem is lejtőznöm kellett. Még a starthely alatti sziklákon is lejtőzni kellett, ekkor már alig volt napsütés, de még mindig akadtak termikek. A starthely alatti templomnál, pont a fordulópont előtt kitekertem és onnan irány a legdélebbi pont, ami egy templom volt a fennsíkon. Ott megint egy kicsit alacsonyabbra kerültem, és keresgélni kellett, aztán jött a lift szépen, de még mindig nem volt megnyugtató a magasság. Tudtam, hogy ha a cél előtti fp megvan, onnan már nívóból valószínűleg kiadja, így csak azt néztem a műszeren, hogy milyen magasan fogok odaérni. A lift elgyengült indulni kellett, egy Magus6-al együtt toltuk, de mivel hátszél volt, és necces volt, hogy kiadja-e, ezért csak trimmen utaztunk. A fp épphogy megvolt, visszafele a szembeszélben már elkezdtem nyomni neki, és még pont átértem a cél előtti hegy felett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése