2010. március 15., hétfő

Valadares Open 2010 Task1

Verseny: Valadares Open 2010
Ernyő: Axis Mercury 2009
Aktuális helyezés: 2.

Az időhöz képest elég rövid feladatot írtak ki, mert féltek, hogy össze fog állni. Ráadásul nagyon kellett kapkodni a startnál, hogy az ember jól elérje a pylont. Volt rá kb fél óra, 8km-re volt egy pont a starttól, amit nagyjából érintőre lehetett venni, mert utána nem kellett megcsinálni magát a pontot, elég volt csak a 3km-es sugárba belépni és kilépni. Nagyjából 30-an itt eléggé együtt voltunk, és elkezdtünk siklani vadul Alpercata felé. Egy U4-es egy kissé bevállalósan elindult előre, de nem nagyon talált semmit, ezért mindenki óvatosabb lett. A boly megállt tekerni a gyengében, én meg úgy döntöttem, hogy megyek tovább a fordulópont felé, mert pont a kurzuson kezdett kipattanni egy kumó. Amikor elkezdtem tekerni, akkor persze egyből megindultak ők is utánam, de ekkor én rásiklottam a fordulópontra, gondolván, hogy ők addig szépen megtalálják a magot. Mikor visszaértem még mindig magasabban voltam, és ráadásul jól betaláltam egy erős liftet, ezért elsőnek indultam el a következő fp felé (Alpercata és Engenheiro Caldas közti antenna, a kurzustól kicsit balra). Elég jól tartogatott, meg is csináltam a fordulópontot, ekkor még volt hátra kb 20km a célig, Engenheiro Caldasig. Itt kicsit visszább kellett venni, mert nem nagyon volt emelés, utol is értek a többiek. Aztán, ahogy elértük a hegygerincet, újra jöttek a liftek, nagyjából 8km-re a céltól kezdtünk végsiklani Brad Gunnuscioval meg egy brazil arccal. Andreas Malecki azt csinálta, amit egy olyan ernyővel tenni kell, mely jelentősen gyorsabban megy és jobban is siklik, mint bárki, végig svancolt, mindig még egy kicsit rátekert, aztán mikor elkezdtünk siklani, akkor sokkal magasabbról beért gyorsabban. Az ernyőjéről csak annyit, hogy teljesen titkos, úgy veszi elő a starthelyen titokban, nem hagyja fotózni, és máshol száll le, mint a többiek. Ő lett az első, mi meg hárman nagyjából együtt értünk be. Az end of speed section 2km-re volt a céltól, ott még tekertünk egy kicsit, hogy biztosan meglegyen a cél, mert eléggé ki volt centizve. Pár perccel később jött Peti, aztán Szittó, meg Losi. Mivel sokat voltam elöl a repülés alatt, ezért a leading bonus végül előrehozott a második helyre. A repülés az XContesten itt található. Az eredmények meg itt.

1 megjegyzés:

  1. jól nyomatátok haver, ez igen! A task tényleg kb egy átlagos valaderesi volt, de legalább nem 1000 m volt az alap. Drukkolok nektek, üdv a fiúknak!

    VálaszTörlés