2010. március 19., péntek

Valadares Open 2010 Task5

Napi helyezés: 5.
Összetett: 5.

Ismét rendkívül bonyolult és kifinomult feladatot sikerült kiírni, Engenheiro Caldas céltáv. Állításuk szerint azért, hogy lehessen döntéseket hozni, és szétszóródjon a mezőny. De tudjuk, hogy a talaj elég vizes (legalábbis mi Szittó Búvár Kundot megszégyenítő beszámolója után elsőkézből), ezért aztán jól együtt marad mindig a mezőny és nincs akciózás jobbra-balra. 13:50-kor nyílt a pylon, azt hiszem, és egyben a jövőre nézve remélem, hogy most sikerült a legszarabbul elkapni. Nagyjából nívóból indultam el, Petiékkel együtt, csak ők kb 200 méterrel voltak felettem. Szerencsére a szokásos forgatókönyv érvényesült, két termik után jól együtt volt mindenki. Malecki és Korolev elhúztak, és mivel én voltam a bolyban a legmagasabban, addig tekertem, míg el nem gyengült, aztán elindultam én is utánuk. Jöttek a többiek is, de alacsonyabbról. Ez pont elég volt ahhoz, hogy nekem még jól meglegyen a lift (itt most nem kell ordenátorra gondolni, csak egy szép sima 0.8-ra körön), ők meg egy dombon lejtőztek a termikpöffökkel. Szépen loptam a távolságot, és közben láttam, hogy a két arc aki előre ment rohad lefele, az alattam lévő bolyból szállogatnak le az ernyők, nekem meg időnként már 1 fölé is ment a varióm. Kapaszkodtam is a fékekbe rendesen. :) Szóval azt gondoltam, hogy itt a Kánaán, lehet hamarosan napot nyerni, mikor Sziszi beszólt a rádióba, hogy lefújták. Később kiderült, hogy még jóval előbb fújták le, ráadásul a lefújás mínusz 5 perces pozíciót értékelték, így 5. lettem. Nem változott semmi, a 4. kanadai mindössze 12 ponttal van előttem, de hát nyilván óvatosan kell menni, mert lefele is van út.

XContest link, Napi eredmény link, Összetett eredmény link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése