2010. március 14., vasárnap

Valadares Open 2010

Verseny: Valadares Open 2010
Ernyő: Axis Mercury 2009
Aktuális helyezés:

Training Day: Állok a Mona Lisában a felső emeleten, Szittó kb 5 perce lépett le, mikor a banda rázendít. Mindenki rázza magát, boldognak látszik, vagy legalábbis boldognak látszatja magát. Végiggondolom, hogy vajon én miért mosolygok. Egyrészt nyilván örülök annak, hogy a Valadares ciánosságáról szóló pletykák igaztalannak bizonyultak (a Tom Café helyén lévő szórakozóhely fullon van éjfélkor, a Mona Lisában levegőt is alig kapni hajnali kettőkor), de a mosoly inkább a mai repülésnek szól. Igaz, nem volt nagy szám, kb egy óra, kicsit kiemelkedős, madarakkal repülgetős. A hegytől távol mindenki lerohadt, ezért inkább helyben repülgettünk, én meg az urubók. Vagy inkább játszadoztunk a termikekben. Nekem legalábbis úgy tűnt, remélem nekik is. Beköszöntem nekik, jó volt velük együtt tekerni, remélem segítenek majd párszor szorult helyzetben.

1 megjegyzés:

  1. Abban biztos voltam, hogy nem fogod elkerülni a fenti műintézményeket :)
    Várom a beszámolókat, de részletesen ám!
    béci

    VálaszTörlés